vrijdag 28 februari 2014

Groter 'gegroeid'





Sinds een goede week hebben
we extra ruimte gekregen in de winkel.
Ruimte die we goed kunnen gebruiken!
O.a. voor de nieuwe zomergarens.
Maar ook voor de garens die
we eerder niet 'kwijt' konden 
en noodgedwongen in het 
magazijn moesten laten liggen.



Links het nieuwe gedeelte.
Het is nog niet helemaal klaar,
er moet nog het een en ander afgewerkt worden.
Achterin in het midden staan 4 kasten met
de ruggen tegen elkaar, waarin we ook lekker
veel garens kwijt kunnen.





Voorlopig liggen hier de wintergarens, die plaats hebben
moeten maken voor de zomergarens.
Rechts 2 van de 4 kasten, die met de ruggen tegen elkaar staan.





Hier de andere kant van de kasten op de vorige foto.





Hier is weinig veranderd, behalve dat er meer loopruimte is ontstaan.





De, al bestaande, kastruimte in het voorste gedeelte van de winkel.






Voorin de winkel hebben we een begin gemaakt met het 
uitstallen van de zomergarens.





Omdat we elkaar dikwijls 'in de weg' stonden achter de toonbank
hebben we die ook maar gelijk verlengd.





Op de scheiding van het voorste en achterste gedeelte
hangt deze 'Tilda'.
Marije haakte haar vorige week in haar vakantie.
Als je Tilda ook wilt maken moet je maar eens
op de blog van Marije kijken, daar staat
hoe je aan het patroon kunt komen.









7 opmerkingen:

  1. Als ik eens in de buurt ben kom ik zeker binnenwaaien!!
    Wow... gezellig ziet het er weer uit!!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er heel gezellig uit en zo mooi opgeruimd en rustig. Wat lijkt me dat heerlijk om in
    zo'n winkel te werken.
    Als het wat mooier weer wordt, kom ik een keer op de fiets uit Sliedrecht bij jullie neuzen.

    Groetjes Corrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie ruime wol-hop en een hele mooie TILDA!

    Grtjs, Joke
    (elfi-jo.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig winkel zo, ik word helemaal blij als ik de foto´s zie! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet dat er prachtig uit! En wat fijn dat jullie na anderhalf jaar al zo moeten/kunnen uitbreiden!

    Ik heb een vraag over de kasten. Ik vind ze prachtig en zou zoiets graag op mijn hobbykamer zetten. Hebben jullie ze zelf gemaakt, of zijn ze ergens te koop? En waar dan? Alvast bedankt voor het beantwoorden, en succes met de winkel!

    BeantwoordenVerwijderen